Τα οφέλη της βιταμίνης Β6
Η βιταμίνη B6 , που ονομάζεται επίσης πυριδοξίνη, είναι ένα ουσιαστικό, υδατοδιαλυτή βιταμίνη σώμα σας απαιτεί σε καθημερινή βάση να λειτουργήσει σωστά. Αυτή η βιταμίνη είναι που εμπλέκονται στην ενζυμικές αντιδράσεις, μεταβολισμό των πρωτεϊνών, και την ανοσοποιητική λειτουργία στο σώμα σας.
Ποια είναι τα οφέλη της λήψης B6;
Μπορείτε να αποκτήσετε τα οφέλη για την υγεία της βιταμίνης B6 με την κατανάλωση B6-πλούσια τρόφιμα ή τα συμπληρώματα διατροφής.
Ωστόσο, αν καταναλώνετε αυτής της βιταμίνης από τα διατροφικά συμπληρώματα, είναι σημαντικό να μιλήσουμε πρώτα με το γιατρό σας και να καταναλώνουν μόνο συνιστώμενες, ασφαλείς δόσεις.
Διόρθωση B6 Ανεπάρκεια
Λαμβάνοντας B6 τα συμπληρώματα μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων που σχετίζονται με μια ανεπάρκεια. Σύμφωνα με το Γραφείο των συμπληρωμάτων διατροφής , τα συμπτώματα της ανεπάρκειας μπορεί να περιλαμβάνουν:
- Ένα είδος αναιμίας, τη μικροκυτταρικά αναιμία
- Δερματίτιδα
- Εξασθενημένο ανοσοποιητικό λειτουργία
- Σύγχυση
- Κατάθλιψη
- Ευερεθιστότητα και κατασχέσεις σε βρέφη
Σύμφωνα με Medline Plus , οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται 2,5 έως 25 mg βιταμίνης Β6 κάθε μέρα για να διορθώσει μια ανεπάρκεια, και οι γυναίκες που λαμβάνουν αντισυλληπτικά χάπια θα πρέπει να καταναλώνουν 25 - 30 χιλιοστόγραμμα καθημερινά για να βοηθήσουν στη διόρθωση μιας ανεπάρκειας. Συζητήστε με το γιατρό σας πριν πάρετε οποιοδήποτε B6 συμπλήρωμα για να βεβαιωθείτε ότι είναι ασφαλές για σας.
Ανακούφιση του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου (PMS)
Μερικές μελέτες δείχνουν ότι η λήψη συμπληρωμάτων βιταμίνης Β6 μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα που σχετίζονται με το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο, ή PMS. Medline Plus αναφέρει ότι οι δόσεις που χρησιμοποιούνται για τη θεραπεία του PMS φάσμα συμπτωμάτων 50 με 100 χιλιοστόγραμμα κάθε μέρα. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε σε μια έκδοση του 2009, της καναδικής Journal of Clinical Φαρμακολογίας διαπίστωσε ότι αν και το ασβέστιο ήταν πιο αποτελεσματική για την ανακούφιση των συμπτωμάτων PMS, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα συμπληρώματα μπορεί επίσης να θεραπεύσει αποτελεσματικά προεμμηνορροϊκό σύνδρομο.
Θεραπεία των επιληπτικών κρίσεων
Η βιταμίνη Β6 χρησιμοποιείται για τη θεραπεία επιληπτικών κρίσεων που προκαλούνται από την ανεπάρκεια, ειδικά σε βρέφη και παιδιά. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε σε έκδοση 2011 της Μοριακής Γενετικής και Μεταβολισμού , αποτελεσματικές δόσεις που χρησιμοποιούνται για τη θεραπεία επιληπτικών κρίσεων κυμαίνεται από 15 έως 30 χιλιοστόγραμμα ανά κιλό σωματικού βάρους για βρέφη και μέχρι 500 mg ανά ημέρα για τους ενήλικες. Να συμβουλεύεστε πάντα με το γιατρό σας πριν πάρετε συμπληρώματα Β6 ή δίνοντάς τους σε ένα παιδί.
Παραγωγή αντισωμάτων
Η βιταμίνη Β6 συμμετέχει στην παραγωγή των αντισωμάτων στο σώμα σας, που σας βοηθά να την καταπολέμηση των ασθενειών. Καταναλώνουν επαρκείς ποσότητες αυτής της βιταμίνης σε καθημερινή βάση θα συμβάλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματός σας και να σας κρατήσουν όσο το δυνατόν υγιέστερο. Για μέγιστη παραγωγή αντισωμάτων, καταναλώνουν τουλάχιστον το Ινστιτούτο Ιατρικής είναι ελάχιστες ημερήσιες απαιτήσεις για την ηλικία σας και την ομάδα των δύο φύλων.
Έλεγχος των επιπέδων γλυκόζης
Σύμφωνα με Medline Plus , καταναλώνουν επαρκείς ποσότητες βιταμίνης B6 μπορεί να βοηθήσει έλεγχο των επιπέδων σακχάρου του αίματος στο σώμα σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα ευεργετικό εάν έχετε διαβήτη, προ-διαβήτη, ή βρίσκονται σε κίνδυνο για ανάπτυξη διαβήτη. Για να βοηθήσει να σας κρατήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε φυσιολογικά όρια, καταναλώνουν τουλάχιστον το Ινστιτούτο ελάχιστη ημερήσια Ιατρικής απαιτήσεις.
Καλύτερες πηγές βιταμίνης Β6
. Συμπληρώματα και τα τρόφιμα είναι οι καλύτερες πηγές Β6-πλούσια τρόφιμα περιλαμβάνουν:
- Κρέας
- Ψάρι
- Πουλερικά
- Ρεβίθια
- Μερικοί εμπλουτισμένα δημητριακά πρωινού
- Μπανάνες
- Ξηροί καρποί
- Τυρί cottage
- Πατάτες
- Δημητριακά ολικής αλέσεως
Η βιταμίνη Β6 Απαιτήσεις
Το ελάχιστο ποσό αυτής της βιταμίνης που χρειάζεστε σε καθημερινή βάση εξαρτάται από το φύλο και την ηλικία σας. Το Ινστιτούτο Ιατρικής παρέχει ελάχιστες ημερήσιες απαιτήσεις ως εξής:
| Ομάδα Πληθυσμού | Ηλικία | Τις καθημερινές ανάγκες, |
|---|---|---|
| Βρέφη | 0 έως 6 μηνών | 0,1 χιλιοστόγραμμα |
| Βρέφη | 6 έως 12 μήνες | 0,3 χιλιοστόγραμμα |
| Παιδιά | 1 - 3 | 0,5 χιλιοστογραμμάρια |
| Παιδιά | 4 - 8 | 0,6 χιλιοστόγραμμα |
| Παιδιά | 9 - 13 | 1,0 χιλιοστόγραμμα |
| Κορίτσια | 14 - 18 | 1,2 χιλιοστόγραμμα |
| Αγόρια | 14 - 18 | 1,3 χιλιοστόγραμμα |
| Γυναίκες | 19 - 50 | 1,3 χιλιοστόγραμμα |
| Γυναίκες | Πάνω από 50 | 1,5 mg |
| Άνδρες | 19 - 50 | 1,3 χιλιοστόγραμμα |
| Άνδρες | Πάνω από 50 | 1,7 χιλιοστόγραμμα |
| Οι έγκυες γυναίκες | Όλες οι ηλικίες | 1,9 χιλιοστόγραμμα |
| Οι γυναίκες που θηλάζουν | Όλες οι ηλικίες | 2,0 χιλιοστόγραμμα |
Συζητήστε με το γιατρό σας
Συζητήστε με το γιατρό σας πριν πάρετε οποιαδήποτε μορφή συμπληρώματος διατροφής, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων πολυβιταμίνες. Η κατανάλωση πάρα πολύ αυτής της βιταμίνης μπορεί να προκαλέσει δυσμενείς επιδράσεις στην υγεία, όπως κακού συντονισμού, το μούδιασμα, ή αισθητηριακές αναπηρίες. Διαιτητικά συμπληρώματα διατροφής μπορούν να αλληλεπιδράσουν με ορισμένα φάρμακα. Με τρώει μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή, που θα καταναλώσει πιθανό επαρκείς ποσότητες της βιταμίνης Β6 σε καθημερινή βάση.
-(2).jpg)





